Colofon

De zakelijke informatie op een rijtje

In dit colofon volgt kort samengevat wat info over de Biologische Moestuin Vereniging Hengelo:

De vereniging

• Statutaire naam: Biologische Moestuinvereniging Hengelo.
  • Rechtsvorm: Vereniging met volledige rechtsbevoegdheid.
  • Statutaire zetel: Hengelo. Ov.
  • Datum van oprichting: 10 april 2014.

Het adres: Willem de Clercqstraat 39, Hengelo (Ov).
De tuinen: het complex zelf heeft geen formeel adres. Maar u vindt de ingang aan de Dijksweg tegenover de ingang van manege De Kapberg op Dijksweg 69.
De tuinen liggen tussen aan de ene kant de Dijksweg en aan de andere kant de Van Alphenstraat.
Of ook in gps coördinaten : Breedtegraad: 52.286389 | Lengtegraad: 6.786642 .

Het bestuur

Het bestuur bestaat op dit moment uit 3 mensen, maar meer belangstellenden zijn welkom.
De algemene ledenvergadering benoemt elk lid van bestuur steeds voor drie jaar. Wij hebben een schema van aftreden zodat niet op enig moment het hele bestuur tegelijk aftreedt.
Voor de inhoud van de taken en functies van het bestuur, zie daartoe de statuten.
Op dit moment bestaat uit bestuur uit:

• Voorzitter: André Wonink.
    In januari 2018 ging de functie van voorzitter opnieuw in.
  • Secretaris: Willy ter Wengel-Hobbes.
    In januari 2017 ging de functie van secretaris opnieuw in.
  • Penningmeester: Henk Lansink.
    In januari 2015 ging de functie van penningmeester in en later dat jaar heeft Henk Lansink de termijn overgenomen van zijn voorgangster.

De Kamer van Koophandel

Colofon: naambordjes voor de groenten, gemaakt door Linda Schwarz.
Colofon: Een paar van de leuke bordjes, gemaakt in klei, voor de groenten in de moestuin, gemaakt door Linda Schwarz.

De bank

Bank: RABO

• Rekening (IBAN) #: NL40RABO0182460797
  • Bank Identifier Code (BIC) #: RABONL2U

Colofon website

Site: https://debiologischemoestuinvereniginghengelo.nl/

• Deze site is gemaakt met WordPress.
  • Teksten: © Copyright tenzij anders vermeld: Creative Commons-Licentie
  • Foto’s en illustraties, tenzij anders staat vermeld: auteursrecht © Biologische Moestuin Vereniging Hengelo.

Wij letten er op dat de info op deze site juist is, maar toch kunnen er fouten in staan. Daarom ten slotte, voor vragen over en kritiek op deze site stuurt u een e-mail naar het bestuur.