Moestuinagenda

Print Friendly, PDF & Email

In deze moestuinagenda vindt u een overzicht van de gezamenlijke werkmomenten voor de voedseltuin van de Biologische Moestuin Vereniging Hengelo. De namen van de werkcoördinatoren staan er bij. Het kan af en toe gebeuren dat de ene werkcoördinator een ander vervangt. Ook vermeldt deze agenda de andere gezamenlijke activiteiten die zijn gepland.

Als lid van de vereniging verplicht u zich om van april t/m september ten minste eens per week even actief te zijn. Vaker mag ook.
Is het actief meehelpen toch te veel van het goede, maar wilt u wel gewoon onze vereniging steunen? Dan is ook dat mogelijk, graag zelfs: word donateur. U kunt dan als u dat wilt, wel af en toe meehelpen, maar alléén wanneer u zelf zin heeft.

De moestuinagenda:

apr
wo
5-jarig bestaan BMVH
apr 10 @ 19:17 – 20:17
Print Friendly, PDF & Email

10 april is het vijf jaar geleden dat de moestuinvereniging werd opgericht. Op de dag zelf willen we de externe contacten, zoals medewerkers van de gemeente, de Kapberg, de Heemtuin enzovoort op de tuin uitnodigen.

Natuurlijk zijn ook de leden en de donateurs welkom.

Nadere informatie volgt nog.

apr
za
Klein feestje voor leden & donateurs.
apr 13 @ 12:00 – 14:00
Print Friendly, PDF & Email

Na de werkochtend houden we een klein feestje voor alleen de leden en donateurs vanwege het 5-jarig bestaan van de vereniging.

jun
zo
Open Dag op de moestuin: WeustDag 2019
jun 16 @ 11:00 – 16:00
Print Friendly, PDF & Email

Op zondag 16 juni 2019 heeft onze moestuin de jaarlijkse open dag.

Op die dag stellen verenigingen in het Weusthagpark hun deuren open voor het publiek en kan volop genoten worden van de natuur van dit prachtige park. Kom tussen 11.00 en 16.00 uur naar de WeustDag om het park in volle glorie te beleven.

Midden in Hengelo ligt het Weusthagpark, een prachtige stukje natuur. In dit park zijn vele verenigingen actief. Om het fraaie stadspark en de verenigingen meer bekendheid te geven, hebben zij de handen ineen geslagen. Dit wordt de derde keer dat we deze dag op deze manier organiseren en we hopen natuurlijk op veel bezoekers.

De deelnemende verenigingen zijn:
Biologische moestuin
Combibaan Hengelo